Direktlänk till inlägg 23 augusti 2015

Söndagkväll

Av Åse Roos - 23 augusti 2015 19:51

Ikväll har jag haft ett otroligt samtal ( o otroligt många tårar har fällts) med en familjemedlem som jag inte jag trodde att jag skulle ha men kan säg att

det känns omskakande men bra på samma gång. Jag saknar min dotter som bor hos sin pappa pga mitt missbruk men jag hoppas verkligen att vi kan få en fin relation med tiden. Jag förstår att jag sårat henne men jag ska gottgöra henne o alla andra som är värt det i resten av mitt liv. Många blir sårade när man är beroende men jag jobbar hårt för att komma tbx som en bättre människa.Så om någon undrar något så bara ställ en fråga eller en kommentar så löser vi det.

Ha en riktigt fin kväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse Roos - 27 september 2015 10:12

Ett tag sen jag skrev sist men i fredags hade jag varit alkohol o drogfri i 6 månader o det känns så jävla skönt. Nu måste jag börja jobba på mina relatiner till nära o kära o hoppas dom har lite förståelse på vad jag går igenom,för detta är ingen lä...

Av Åse Roos - 15 september 2015 17:51

Nu är det ett litet tag sen som jag skrev här inne men har inte haft så mycket tid över för all min energi går åt i behandlingen. Hoppas saker o ting ska lösa sig till det bästa inom snar framtid för det är jobbigt att inte veta. Har precis skriv...

Av Åse Roos - 31 augusti 2015 20:53

Har gått in i en fas som innebär otroligt mycket ångest o oro,det skulle bli så mycket lättare ju längre in i behandlingen man kommer men det stämmer inte på mig. Har otroligt jobbig sömnstörning,har sovit 30 min mellan lördag o söndag o inatt blev d...

Av Åse Roos - 29 augusti 2015 21:31

Idag har jag varit ute o promenerat i 1,5 timme i rask takt o det känns bra. Städat har jag oxå gjort. Ikväll va jag o hälsade på ett par vänner,lika trevligt som vanligt. Jag har inte mycket att tillägga mer än att dagen har varit lite jobbig men bl...

Av Åse Roos - 28 augusti 2015 21:22

Idag har varit en vanlig dag på behandlingen o vi tränade på HAK o ska göra det 2 ggr i veckan o det ska bli skönt att röra på sig + att jag ska försöka ut o gå en rejäl runda varje dag. Har slappat på eftermiddagen efetrsom jag haft en rejäl huvudvä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards