Alla inlägg under september 2015

Av Åse Roos - 27 september 2015 10:12

Ett tag sen jag skrev sist men i fredags hade jag varit alkohol o drogfri i 6 månader o det känns så jävla skönt. Nu måste jag börja jobba på mina relatiner till nära o kära o hoppas dom har lite förståelse på vad jag går igenom,för detta är ingen lätt sak att tampas med men jag gör mitt bästa o mer än så går inte att göra. Det finns folk som jag medvetet kommer att välja bort trots att man kännt varandra länge men allt går inte att reparera o även om dom blivit illa behandlade på något vis så har även dom varit riktiga kräk tbx o såna människor vill jag absolut inte ha i mitt nyktra liv. Dom säger att man ska förlåta alla men det finns folk jag inte kan o vill förlåta så dom lämnar jag utanför mitt liv. Mitt liv ska bestå av människor som accepterar mig för den jag är o älskar mig av samma anledning o vill dom inte det är valet inte så svårt. Jag har många bra människor runt mig som stöttar mig i allt o det känns skönt,jag har barn som jag älskar men som jag sårat o jag kan bara göra allt som står i min makt för att lösa det oxå. Kan även berätta att min behandling skulle vara klar den 19/11 men jag har begärt förlängt själv för att det känns rätt o får jag som jag vill är jag kvar till slutet av Februari för att sen gå ut i eftervården som är på ett år o detta känns rätt för mig.

Av Åse Roos - 15 september 2015 17:51

Nu är det ett litet tag sen som jag skrev här inne men har inte haft så mycket tid över för all min energi går åt

i behandlingen. Hoppas saker o ting ska lösa sig till det bästa inom snar framtid för det är jobbigt att inte veta.

Har precis skrivit klart en uppgift som handlar om skam,det va jobbigt men mycket lärorikt,det blev ett antal

sidor nerskrivna iallafall. Hoppas ni där ute har en fin dag så hörs vi en annan dag.Kram på er!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards