Direktlänk till inlägg 31 augusti 2015

Måndag

Av Åse Roos - 31 augusti 2015 20:53

Har gått in i en fas som innebär otroligt mycket ångest o oro,det skulle bli så mycket lättare ju längre in i behandlingen man kommer men det stämmer inte på mig. Har otroligt jobbig sömnstörning,har sovit 30 min mellan lördag o söndag o inatt blev det 2 timmar men ska prata med läkaren på Onsdag om detta för det har hållt på i 8 veckor nu såå det är rätt drygt. Har varit på AA möte ikväll o imorgon bär det av till Malmö på NA möte med behandlingen,hoppas ni får en trevlig kväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åse Roos - 27 september 2015 10:12

Ett tag sen jag skrev sist men i fredags hade jag varit alkohol o drogfri i 6 månader o det känns så jävla skönt. Nu måste jag börja jobba på mina relatiner till nära o kära o hoppas dom har lite förståelse på vad jag går igenom,för detta är ingen lä...

Av Åse Roos - 15 september 2015 17:51

Nu är det ett litet tag sen som jag skrev här inne men har inte haft så mycket tid över för all min energi går åt i behandlingen. Hoppas saker o ting ska lösa sig till det bästa inom snar framtid för det är jobbigt att inte veta. Har precis skriv...

Av Åse Roos - 29 augusti 2015 21:31

Idag har jag varit ute o promenerat i 1,5 timme i rask takt o det känns bra. Städat har jag oxå gjort. Ikväll va jag o hälsade på ett par vänner,lika trevligt som vanligt. Jag har inte mycket att tillägga mer än att dagen har varit lite jobbig men bl...

Av Åse Roos - 28 augusti 2015 21:22

Idag har varit en vanlig dag på behandlingen o vi tränade på HAK o ska göra det 2 ggr i veckan o det ska bli skönt att röra på sig + att jag ska försöka ut o gå en rejäl runda varje dag. Har slappat på eftermiddagen efetrsom jag haft en rejäl huvudvä...

Av Åse Roos - 27 augusti 2015 19:49

Det har varit en vanlig dag i behandlingen,vi va på NA möte i Malmö o nu ska jag börja jobba med det som kallas sorg o det blir jättejobbigt. Vi va på möte på soc i pga att Mimmi vill ha en kontakt person o självklart ska hon ha det,allt som hjälpe...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards